Умови гарантії
Усі товари, придбані у нашому інтернет-магазині, забезпечуються офіційною гарантією, термін якої встановлюється фірмою – виробником.
Велосипеди Pro Bicycle Group, торгові марки: Cyclone, Winner, Kinetic.
Гарантія на раму: 3 роки
Гарантія на обладнання: 1 рік
Cannondale
Гарантія на раму - пожиттєва (за умови реєстрації на офіційному сайті)
Cannondale рами для екстримального спорту Gravity, Freeride, Downhill, Dirt Jump та інші, що належать до п'ятої категорії класифікації ASTM) - Гарантія 3 роки
Apollo
Гарантія на раму та ригідну виделку - 5 років
Aventon
Гарантія на раму та ригідну виделку - 2 роки
GT
Гарантія на раму та ригідну виделку - 2 роки
Marin
Гарантія на раму та ригідну виделку - пожиттєва гарантія на виробничий дефект.
Pride
Гарантія на раму та ригідну виделку - 5 років на виробничий дефект (за умови реєстрації на офіційному сайті)
УВАГА!
Гарантія розповсюджується лише на заводський брак, а не на набутий під час неправильної експлуатації покупцем!
Гарантія поширюється на заводський брак деталі або виробу (у випадку, якщо продукт вироблено з недотриманням технології виробником, або дефектом матеріалу, що не дозволяє використовувати товар протягом гарантійного терміну). Виріб повинен використовуватись лише за призначенням.
Для гарантійного ремонту велосипед має бути наданий укомплектованим та у чистому вигляді.
Рішення щодо гарантії приймає безпосередньо виробник товару, а не його продавець!
Велосипеди супроводжуються гарантією, термін якої встановлюються виробниками велосипедів.
Всі звернення з гарантійних випадків розглядаються виключно уповноваженими сервісними відділами виробника конкретної моделі велосипеда. У разі виходу з ладу велосипеда в період дії гарантійного терміну, необхідно звернутися до продавця (GreatSport.com.ua), з детальними фотографіями проблемного вузла, а також описом проблеми, фотографіями велосипеда з обох боків та унікальним номером рами. Ми оформляємо акт браку і передаємо його відповідному сервісному відділу виробника велосипедів.
Якщо після експлуатації товару (Напр. велосипеда) - Ви впали та погнули/зламали деталь, це не є гарантійним випадком.
У разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами безпосередньо виробниками товару. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу. Початок гарантійного терміну обчислюється з передачі товару продавцем покупцю.
УВАГА!
Пам'ятайте, велосипед – це складний апарат, і він, як і будь-яка машина, потребує обслуговування та технічних перевірок на справність! Не тоді, коли щось сталося, а заздалегідь!
У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
• причиною несправності стало неправильне налаштування обладнання, неприпустиме використання (у тому числі перевантаження), використання за призначенням або невідповідне інструкції з експлуатації;
• поломка пов'язана з участю велосипеда у будь-яких видах змагань, змагань чи заходах трюкового характеру;
• причиною поломки став самостійний ремонт та втручання осіб не пов'язаних із сервісним відділом товару виробника та продавцем товару (GreatSport.com.ua) в агрегати та вузли велосипеда;
• тріщини, сколи, пошкодження лакофарбового покриття рами, що виникли після використання велосипеда не за призначенням;
• відсутності оригінального гарантійного талону;
• за відсутності в гарантійному талоні дати продажу, печатки організації-продавця;
• внесення будь-яких виправлень (змін) до тексту гарантійного документа;
• ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинив несправність у роботі виробу;
• розбирання виробу, зміни конструкції та інших втручань;
• несправностей та пошкоджень, спричинених екстремальними умовами та дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха тощо);
• недбалого зберігання та/або недбалого транспортування власником;
• пошкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, спричинених тваринами або комахами;
• використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
• попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин чи залишків їжі.
Велосипеди Pro Bicycle Group, торгові марки: Cyclone, Winner, Kinetic.
Сайт виробника https://probicyclegroup.com/
Гарантія на раму: 3 роки
Гарантія на обладнання: 1 рік
Умови надання гарантії: https://probicyclegroup.com/content/6-warranty/
Сервісний відділ: +38 (095) 949-87-15, +38 (096) 192-79-48, manager@probicyclegroup.ua
Умови обміну та повернення
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупець має право обміняти або повернути придбаний товар протягом перших 14 днів після покупки.
Обмін і повернення може бути здійснено лише за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережено товарний вигляд та споживчі властивості, збережено всі аксесуари, документацію, що входять до комплектації товару, та не порушено їх упаковку*, збережено пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.
Обміну та поверненню не підлягають товари належної якості:
• в одноразовій упаковці, якщо вони розпаковані;
• які не підлягають обміну відповідно до "Закону про захист прав споживачів": товари для особистої гігієни та туалету (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
• спідня білизна та панчішно-шкарпеткові вироби;
* — часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне розтин картонної упаковки її порушенням не є).
Повернення та обмін товару, в якому є істотний недолік, підтверджений актом авторизованого сервісного центру, провадиться за наявності документа, що підтверджує купівлю, укладання сервісного центру, гарантійного талону, заяви про повернення або обмін.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Дані умови відповідають положенням чинного Закону про захист прав споживачів.
Правила повернення товару
Етапи повернення товару:
1. зв'язатися з консультантом, з яким Ви вели діалог з придбання товару;
2. надіслати фото товару підтверджують цілісність упаковки і те, що товар не був у вжитку, купівля збережений товарний вигляд і споживчі властивості. (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів");
3. після підтвердження консультантом цілісності товару, ви можете повернути товар через ТК "Нова Пошта" за адресою, що вкаже наш менеджер;
4. перед відправкою, ОБОВ'ЯЗКОВО вкласти документи та гарантійний талон купленого товару в коробку до товару;
5. повідомити про відправку менеджера.
УВАГА! Усі здійснені відправки у бік магазину, сплачує покупець за тарифами компанії "Нова Пошта"